veckan

i veckan har det inte hänt så överdrivet mycket, det vanliga - gubben,träna,plugga,girls :)
idag hade vi iallafall svenskaprov, gick faktiskt bra : ) sen gick jag evis&julia på stan och kollade lite sen tog jag och evis en sväng på sanden och hälsade på hjärtat och alla lärare, hehe ganska kul faktiskt =) sen gick vi hem till evis, kring halv 4 så mötte jag gubben när han hade slutat så gick vi till mig, sov en halvtimme ungefär sen åt vi middag :) sen gick vi och myste till 6 och sedan så for min lilla hömla till luleå och skulle se&träna hockey :)
nu sitter jag och väntar på att josefine&evalena ska komma hit så vi kan ha en liten filmkväll hära :> sen kring 10 så far jag till älskling, sen imorgon på morgon så far gubben till haparandra tills på lördag och spelar dm, jag börjar 20 över 8 imorgon så blir att ta bussen 25 i, HEHE inte så kul menmen sånt är livet :)
sen efter skolan så far jag och julia till farmor och farfar och sussar där tills lördag, sen lördag har ju älskling kommit hem så då ska jag vara med honom, sen söndag far han tillbaka till haparanda och spelar en match och sen kommer han hem igen;-* men under tiden ska jag nog ta mig i kragen och PLUGGA! har två prov (ev.tre) till veckan så det behövs verkligen!
aja nu ska jag städa upp lite så evis&jossan har någonstanns att sitta, hehe.

du är min guldklimp, jag är så jätttesuperduper kär i dig gubben! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0