vilket väder...

tur att jag slipper gå ut i det på några timmar frammåt ialllfall...
vakna imorse och var så trött så fick knappt upp ögonen, så tog mig en liten sovmorgon tänkte jag, men var fortfarande trött så tog mig en ledig dag (tycker jag är värd det på något sätt, hehe) sov till för en stund sen, gick upp och skulle börja plocka bort middagen som jag och älskling åt igår (tänkte att vi sparade undanplockandet tills idag) men så fanns det inget att plocka bort, för gubben hade rensat innan han gick till skolan:) super skönt att slippa, tack gubbben!!! nu är de bara nån panna att diska men de tar jag itu med senare hade jag tänkt :)

nu ska jag gå och lägga mig och kolla lite på tv, sen lite senare så ska jag umgås lite med sanna :) kanske ska fara&träna sen också, men vetinte än! sen kring 7 när gubbens träning har slutat så far jag dit ;-*


right beside you, is were I belong!
min kärlek till dig går inte att beskriva med ord <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0