bodenalive

okej sommarlovet är super skönt och super bra :) bara lite mer sun så blir allt bättre!
bodenalive fredag var lite seg, så vi var bara ute ett tag sen spelade vi poker hos challe (gissa vem som vann?;)
lördag var det jobb sen fix hos sanna, sen var det en massa folk och dricka osv, superkul :) drog ut till området vid 11-12?! och det var roligt som fasen :) åkte virvelvinden, men jäkligt mesigt måste jag säga. rönnbäcks och åt osv, sen sov jag och gubben hos challe :)
aja,ikväll blir det en lugn kväll hemma hos mig med gubben för vi måste ta hand om hunden och papi jobbar:b

nu ska jag, hjärtat och challe äta lite frulle :) sen blir det stan med sanna!


om världen blir delad vill jag vara på din sida <3 min daniel är bäst i helahela världen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0