juni juli augusti

Jobbet flyter på och är väldigt chillll :) Idag har jag cyklat som en dåre från daniel till jobbet (tog 15 min från norra-björknäs) hehe! sen har jag och sofia jobbat hela dagen :) For hem och åt osv sen kom gubben hit efter sin träning och kring 7 for jag och var med jonna,sofia&anna, vi såg fotbollen (sämsta jag sett.) kring 11 kom hjärtat dit och hämtade mig = ) Nu ska vi strax gå och fika lite och sen blir det en liten filmis :)
Imorgon på morgonen är det stepin med gubben (första gången jag tränar sedan april;ssss skäms på mig)
förövrigt så längtar jag till alla fesligheter och resor i sommar!!

allting har en mening

du är min mening älskling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0