love my boy

Imorse var jag så grymt trött så gubben fick fara och träna ensam, heheh. men visste att han skulle en gång senare på dagen också så tänkte att jag följde med då istället :)
Efter vi hade tränat så for vi till sanna, nu är vi då här och har nyss ätit kycklingsallad, mummma!! har också firrat en lägga till i juli när vi ska till gbg 1 vecka, wie :)
Senare ikväll så cyklar vi hem till gubben och sover :) imorgon blir det grillmys hos danne med danne,sanna&hjärtat :) blir väl att spela biljard,bada tunna,basta osv. så tror det blir toppen och en lugn kväll! taggar inför alive lördag =D

nu ska jag se fotti med de andra gnuerna :) hahaaaa.

du är det bästa som någonsin hänt mig Daniel <3 forever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0