skit väder..

Sommarlovet har börjat kanon bra (om vi inte räknar med nuvaranade väder vill säga)
Igår vaknade vi kring 2-halv 3 och fotbollen började 3 så stressade oss iväg, linus osv for hem men jag och gubben cyklade snabbare än kvickt till arenan :) gubben for efter första matchen på träning men vi tjejjer stannade kvar och såg nästa match också, jag och sofia for doc i halvtid på max och åt nugggets, mums!!!
Sen cyklade vi hem till mig och kring 8 så for m,j,j,e,s,b,r,l ner till kvarnängen och började spela lite fotti, gubben kom dit efter sin träning :) så började det att regna... så jag och hjärtat cyklade hem till honom, åt varma mackor och tog ett väldigt mysigt bad ;-*
Imorse fick jag och gubben skjuss till stan kring 10, jag for och jobbade men slutade direkt och gubben for och tränade!
mötte upp varandra på stan kring 11 och for hem till honom, har legat och slöat hela dagen och sett tv!:) Vid 7 cyklade vi och mötte linus och sen for vi hem till lina och lånade nintendo wii så just nu håller dom på att koppla in det, sen blir det att spela hela kvällen = )
Imorgon blir det att träna på stepin med hjärtat på morgonen sen jobba eftermiddag på minigolfen med sofia :)

du är mitt allt, du&jag mot världen :) <3



1. jag och gubben på fotbollen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0