SUMMMMMERRRR!!

Okej den här veckan har rullat på väldigt fort, sista plugget är doooone! så skönt måste jag säga :)
Idag var jag på skolan kring halv 2 och gjorde engelskan och tyskan, det gick bra!
Sen kilade jag hem och pussade lite på hjärtat, han for och klippte sig och jag väntade på att få se resultatet, blev super fint ;-* Vi var duktiga och tog en prommis ner till mamma för att hämta lite nya kläder som hon köpt åt mig, sen hämtade papi oss och det blev en god pizza till middag = ) Bestämmde oss för att gå hem, så vi gick förbi hemköp och köpte lite hårfärg : ) blir att färga gubbens hår ikväll!
Imorgon ska jag följa med gubben och kolla på sandens skolavslutning och sedan blir det b-näs osv!
På kvällen blir det Fezzzt med stort F hos sanna, sen drar man väl sig innåt och träffar allt folk = )


Simply the best <3 vi förevigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0