brännberg!

Igår efter skolan så följde jag med sofia till brännberg, hämtade upp hennes syskon och sen lagade vi köttfärsås&spagetti :) Chillade ett bra tag, jag vilade lite också hehe. sen bakade vi muffins med kladd i, mummma = ) såg sanningensögonblick och semin till eusong! pressade lite chirre och somnade kring 12 :) Har idag sovmorgon till 12.20, men klev upp kvart i 7 och tog bussen till stan. somnade ett tag hos sandra men sofia börjar 10.05 så då väckte hon mig så for jag hem :) Nu ska jag strax gå och äta lite frulle och plugga lite, sen 12.20 har jag dataprov sen slutar jag. då blir det stan och kanske hanssons med girlsen! :)

jag älskar dig mer än allt i världen snuttis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0