freeedag

Kom springade till skolan 12.20 och gjorde provet, sen gick jag,eva,malle,sofia,julia,lovan&emma på stan och köpte lite glass och kollade på morsdagspresent :) kring halv 4 så gick jag och sofia på hanssons och satt där till 5 ungefär sen gick vi vidare på stan och sen gick vi till sandra och chillade :) jag gick hem kring halv 7 och åt och nu väntar jag på att therese ska komma hit, ska umgås med malle&lovan sen (kanske julia&josefine också:) 
Imorgon blir det ferrreee, yeees!! men ska först följa med sofia på fotbollen kl 1 = )

Du är mitt guld, jag+du förevigt <3  pusssssssss, jag saknar dig supermycket daniel :(



image45





1. Jag, sofia, emma, malin, evalena - lovisa bakom kameran :) 
2. En snygg Sofia på hanssons ;)
3. Rivandet på gågatan, ser spännande ut. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0