snart sommarlov

Har inte hunnit skriva under veckan eftersom jag har haft huuur mycket som helst i skolan.. men jag har klarat mig levande iallfall :) det är doc inte färdigt, har 2 grejjer på måndag och 2 på onsdag, men sen är det finito!
Igår var jag iallfall hos frissan igen och fixande till håret, blev iallfall bättre?! :) Sen for jag förbi gubben en stund och sen for jag till therese i sävast, vi åt grillat mummaaa! Kring 9 åkte vi in till Lina och gjorde henne sällskap :)
Gubben kom dit kring 1 och då såg vi hajen 3, brr. men jag somnade.. hehe! Blev väckt när vi skulle gå hem, en väldigt skönt prommis var det :) Vi somnade nästan direkt, var grymt trött!
Idag vaknade vi kring 9 av att Lina kom och låna lite grejjer, sen somnade vi om och gubben for iväg till luleå på fystest kring halv 11 :) idag så ska jag ta det mest lugnt fram till halv 2, då ska jag duscha osv sen fara till lina och hjälpa henne lite inför balen! sen kl 4 är det då bal så blir att kolla på den = ) får väl se när hjärtat är klar i luleå, får se vad vi hittar på ikväll. kanske myspys och lite plugg :)
Imorgon blir världens mysigaste dag med världens underbaraste människa <3

Nu ska jag springa och köpa en glass! :)


du+jag förevigt :) bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0