gårdagen

kom till josse kring 6 och sen for vi till hanna där det var annat folk :) var där till halv 11 och sen åkte vi taxi till svartöstan, dock hann vi bara vara där i 40 min sen spårade det ur! oväntat? ja sen åkte vi iallfall till kallkällan på någon fest :) blev max mat lite senare och sen promenderade jag och josse hem till henne och sooov!
Kom hem därifrån för en timma sen, och nu ska jag strax äta! ikväll blir det att umgås med josefine,julia&lovisa, ska försöka någon bra film som vi ska se och sen ska vi snaska i oss massa godsaker också ;p


I love you
I want you
I need you
By my side forever :)



hittade en bild från min och annas fest:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0