höstlov

Dagen började bättre än planerat, ingen gympa! vilket innebar sovmorgon!! dock tog jag lite för lång sovmorgon så vaknade 15 min innan bussen gick, men jag skyndade mig och hann precis :)
Dagen har varit mysig och provet gick bra! Slutade halv 3 och då for jag mamma&mormor till luleå:) har varit där hela dagen och har inhandlat ett par super snygga skor, underkläder, gråa tights och en halsduk :)
Var och käkade på max , mummms. Påvägen hem hämtade vi upp gubben hemma hos honom, och nu sitter han och äter en pizza medans jag gör en snabb update här :) Idol börjar på 2 min så blir idolmyys här hos mamma med masssor av chips,godis och annat gotta : )
Blev ingen gävleresa för min del så får se vad som händer imorgon, hjärtat ska till umeå imorgon till söndag så kanske följer med hans papi och kollar, får se om jag orkar ;p
Nu börjar idol, hörs!!

förövrigt så är det grymt skönt med loooov!


You´re my one and only <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0