second test

jaha, andra provet i år kommer att äga rum imorgon kl 14.00, känner mig inte alls tagg för det.
Men något jag däremot känner mig tagg för är fest i helgen ;)))
hur som helst, idag efter skolan så gick jag och Sofia till hanssons och tog en fika och pluggade :)
Satt där till halv 6, då traskade vi skilda vägar hem! Sen dess har jag ätit och läst lite rättskunskap, och ska snart fortsätta på den vägen. Sen kommer min lilla pussgurka på ett tag och då ska han få förhöra mig :) ska nog klämma in lite mer plugg innan Desperate Housewifes också! blir allafall en luuugn kväll med my love:)
Imorgon efter skolan funderar jag på att följa med sofia till brännberg, känner att vi behöver plugga lite företagsekonomi tillsammmans, prov på fredag... sen har ju mitt lillhjärta match imorgon så han kommer inte hem förens vid 23 så det passar ju yppeligt att ta sig en natt i skogen(brännberg) då ;)
meeeen sen har han ju tyvärr bortamatcher ihelgen också, fredag-söndag... så blir en helg ytan min skatt, men snart borde dom ju ha en helg utan värken hemma- elller borta-matcher tycker man ju=D

aaaja, nu ska jag klämma in ett litet test här nedanför, sen ska jag fortsätta plugga....


Du är verkligen det absolut bästa som finns <333333





Namn: Linnea Wikström-Lindström
Skostorlek: 38
Hårfärg: Brun
Jag blir glad av: Daniel

Vem kramade du senast?: Daniel
Vem ringer du när du är arg/ledsen?: Daniel, sofia
Vad skulle du behöva nu: Pengar
Vilken tid gick du upp idag: halv 8
Vad var det första du sa i morse?: godmorgon godmorgon
Har du sovit i din egna säng inatt?: Nej

Senaste personen du skickade sms till: JosseD
Senaste personen du fick sms av: Sofia
Senaste personen som du ringde till: Pappa
Senaste personen som ringde dig: Daniel
Senaste personen som fick dig att skratta: Sofia, nyss
Senaste personen du hörde sjunga: hm, idag på skolan hörde jag malles ljuva stämma kan jag minnas? haha :)
Senaste personen som fick dig arg: Är inte arg så ofta faktiskt så kommer inte ihåg
Senaste låten du lyssnade på: On and On
Senaste låten du laddade ner: Absolut ingen aning
Senaste tv program du tittade på: OTH
Senaste personen du tänkte på: Daniel har jag alltid i tankarna :)
Senaste kärleken du var med om: Är med om Daniel nu
Är du kär i någon: Jaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0