snodd av hanna

Hur mår du idag? bra, förutom att jag är trötttt
Vad har du gjort idag? sovit och varit i skolan
När vaknade du idag? försov mig så halv 12 tyvärr, haha
När gick du och la dig igår? kring 11 men vi somnade väl inte förens kring 12
När duschade du senast? igår
Vad har du ätit idag? kycklingwook och ris
När och vem kramade du senast?  imorse, min bubbis
När och vem pussade du senast? ímorse, Min
Vem vill du helst träffa? vetinte
Vilka har du kramat det här året? haha va?
Känner du någon som bor i ett annat land? Ja
Skulle du kunna ha en katt? Jo har haft tidigare så varförinte
Har du en tatuering? nej
Har du piercing någonstans? ja, naveln
Hur många gånger har du badat i sommar? flera
Är du brun? nej absolut inte
Vem ringde dig senast? Mamma
Vem ringde du senast? Lovisa
Vem fick du ett SMS av senast och vad stod det? av Sofia! "Typ en rullstol och en bil. typ uppfinningar, svin tråkigt"
Åt vem skickade du ett SMS senast och vad stod det?  till Min "gav Greta lappen men glömde fylla i företagetsnamnet så ringer och ber hon göra det nu, för hon skulle väl lämna in den idag? hörs och ses sen älskling <3 all my love to you!!! ny ska jag försöka kolla på engelskan, wish me luck......."
Vad var det senaste du kollade på tv? Sos familj
Vilken film såg du senast? 10 orsaker att hata dig
Vilken typ av film (genre) är bäst? beror på, ibland komedi ibland rysare/thriller
Vilket ämne i skolan är roligast? hm, företagseko eller rättskunskap
Vad vill du bli när du blir stor? miljonär
När du var yngre, vad ville du bli då när du var stor? kommer inte ihåg
Vem av dina vänner bor närmast/längst ifrån dig? Malin bor ju närmast(precis över gatan) och josse bor nog längst bort(luleå)
När drack du senast (starkare än saft..)? i lördags
Röker du? nej
Snusar du? nej
Dricker du? ja när det är fezzzt
Dricker du kaffe? nej
Vad köpte du senast? minns inte
Vad har du på ditt skrivbord? massor av prylar
Brukar du umgås mycket med dina släktingar? nej inte direkt
Vad lyssnar du på nu? inget
Vem av de du känner fyller år näst? hm, Sandra(sofias syster) fyller ju år imorgon eller något tror jag?=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0