luleå

Hjärtats match började 14.00 igår, den var väldigt skakig och ger dom ett FETT minus för att dom gick till sudden mot leksand... menmen, dom vann iallafall och det var väl huvudsaken :)
Efter matchen blev jag upphämtad av Drugge´s och jag och josse for och åt friterad kyckling på någon icke så god resturang..
menmen, gick på kioskbaren efter det och köpte en chipspåse med cheesechips, mmmh love it!
Såg en film "wedding date" tror jag den hette, den var faktiskt bra = )
Tog bussen hem 22.25 och då skjutsade mamma mig till daniels systers kompis på norra, satt där och pratade med dom nån timme och sen gick jag och lisa hem och sooov :)
Vaknade kring 12 och har sett idolreprisen med greta, nu ska jag gå och käka lite frulle och sen börjar desperate housewifes reprisen 16.10 :) sen kommer ju gubben hem kring 17, får se vad vi hittar på fram mot kvällen = )

nu kurrar det i magen


Om världen blir delad vill jag vara på din sida <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0