ge mig sommar

jaha nu är skolan igång igen, känns faktiskt inteee så kul. men räknar ner till turkiet, 4 veckor och 5 dagar ; ) höhö.
igår efter skolan så följde jag med jullan erika och emma på stan en sväng och sedan gick jag ner till stepin och tränade. skyndade mig hem och följde med mamma och hasse till luleå, åt tacos hos hasse osv: )
Var rätt seg "imorse" men tog mig upp iaf. kom på kring halv 2 att jag skulle sticka och träna direkt efter skolan så började göra korv&mackisar. haha blev gasen i botten med cykeln till skolan sen, men jag hann minsann i tid!
Lyssnade bara på johannas redovisning och sedan fick vi sluta, då vare stepin och nu har jag precis ätit så sitter i soffan och smälter maten. ikväll blir det pluggggg.. kom på att vi har en grej som ska vara klart imorgon och jag har inte äns börjat, det är väl typiskt...

nej nu ska jag vila en snabbis sen hoppa in i duschen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0