sista dagen på lovet...

bloggfronten har varit riktigt död på lovet, men känns som att man inte haft tid att sitta vid datan så mycket!
i fredags var det iallafall tänkt med tacos och mys men under middagen så övertalade jag malin att vi skulle fara till luleå och festa, blev vääldigt lyckat: ) efterfest hos malin och sedan blev det knappt 3 timmars sömn och sen vare dags att göra sig iordning för fotti i luleå. mådde väl inte överdrivet bra men med lite yoghurt i kistan så funkade det helt ok ändå! for och käkade på max efter fotbollen och sedan hem till boden. jag jossan och malin hängde hos malin hela kvällen, kom förbi lite folk och umgicks lite. for blandannat och spelade lite fotboll kring 12, men var ju räääättt så kallt ute så blev ingen lång sväng.

imorse sov vi till 2, sköööönt. nu hoppas jag att man är utvilad till skolan, vilket inte är så stor risk men... ikväll bir det plugg skulle jag tro. och mamma är hemma så blir att umgås lite med henne också, blir middag på kina, mmmmh!

lovet har iaf varit skööönt som tusan och idag är det ENDAST 5 veckor var till TURKIET!!!!!

nej nu ska jag dricka lite varm choklad. hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0