5 feb

Idag har jag varit väldans trött hela dagen, lite ont i huvet men det har gått över nu efter 1 timmas vilande =)
slutade skolan 13.45 så jag och josefine gick ner till stepin i snöstormen, fyy.... tränade i gymmet ett tag och sen gick vi hem till mig, återigen i skit väder, hatar det verkligen!
vi tog det bara lugnt, drack lite gaino och jag sprang ner och tvättade lite, duktig tjej :) hehh.
nu har jag iallfall somsagt sovit 1 timma, var sköntsköntskönt men nu ska jag slänga mig i duschen och sedan kommer mamma & hennes kille och hämtar upp mig, blir käk på panelen :) mmmh gotti! 
senare ska jag nog försöka börja plugga till svenskaprovet på måndag, behövs verkligen för jag vägrar plugga en fredag eller lördag! då ska man bara njuta av helg: )

hahahah måste bara berätta om malin som gjorde världens roligaste trill, fall, vurpa idag på skolan! hahaha såg så ooootroligt roligt ut så ingen av oss kunde sluta skratta, nej det var fan det fulaste på länge!
men nu är det faktiskt synd om henne för hon fick en inflamation i slemsäcken pga av den där krashen så en värmade tanke till dig gullet =) krya på dig och börja tagga för grillor imorgon på idrotten, heh!


I LOVE US


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack gullet ; )

2009-02-05 @ 17:42:29
URL: http://malper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0