fettisdag

nu har jag klivit upp för en liten stund sen och hunnit få i mig lite tacos till frulle/lunch, gott var det må jag säga!
Igår när skoldagen var slut så for jag och pappa till farmor&farfar eftersom farfar fyllde år i söndags :) åt middag där och sen smörgåstårta, mmh. kom hem igen kring 6 och då gick jag upp till sofia och umgicks med henne och malin: )
Nu sitter jag här, förkylld som jag är och funderar på vad man ska snöra på sig för kläder.. en lektion 14.00-15.30, skönt! ikväll ska jag vara med sofia, antar att vi bara ska ta det lugnt, kanske får i oss en semla eller två?! :) vemvet!
och imorgon äre prov som gäller så kan absolut inte vara hemma, även om det verkligen skulle behövas!! känner mig hur sjuk som hellst, feber och hela köret men men.. bara att kriga på!

nej nu ska jag gå och ta hostmedecin och sen tycka lite synd om mig själv, och slutligen så ska jag väl pallra mig till skolan I guess. om man inte skulle vara hemma idag istället?! så jag kan bli frisk någon gång, varit sjuk två veckor nu ju... och imorgon äre ju prov så då funkar det ju inte. nej, ska tänka över det här!


seyaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0