fredag den trettonde

idag är den en sån där oturs dag, men ingenting har hänt mig än iaf? :) men det kommer väl I guess....
imorse började vi med en sovmorgon, 10.05 var det företagsekonomi som stod på schemat, rullade på och sedan var det film på engelskan. mycket bra film faktiskt :) sista lektionen var internationellekonomi som förövrigt är väldigt tråkigt, men vi fick eget arbete och sluta så det var sköntskönt!

nu har jag precis kommit hem och ska hoppa in i duschen! senare blir det käk och sen buss till luleå 17.30 (har fått för mig att bussen kommer krocka eftersom det är otursdag) men får hoppas på det bästa: )
ikväll är det bio som gäller "fredag den 13" såklart!! brrr, kommer nog bli riktigt läskigt tror jag :) trailern är nog för lilla mig. hah!

imorgon är det ju allahjärtansdag också, blir hockey på förmiddagen och sen feeest på kvällen, blir nog skitbra ; )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0