hanne

igårkväll la jag pluggandet åt sidan och for till södra för att umgås med julia&josefine istället :) en chipspåse och dipp funkade bra till våran chillkväll också!
jag och josefine PROMENERADE hem till henne kring 11, i djupsnön. hah var en konst att ta sig någon vart kan jag berätta! kom iallafall fram efter många om och men: ) blev att sussa dära.
Dagen idag har funkat bra, prov som gick helt okej! och efter skolan gick jag och tjejjerna och fikade på hanssons :) satt där till 17 ungefär? mysigt att skönt att få prata av sig LITE. hah
aja nu har jag precis kommit hem från stan och ska käka middag, ikväll ska jag umgås. sen kommer nog josefine och sover here = ) sovmorgon till 14.00 imorgon (LLLL) tacktacktack love love love!! men kanske man skulle ta sig ett morgonpass på stepin? haha eller kanske inte??? ; ) den som lever fårse!

nej nu ska jag duscha, skööönt efter all jävla kyla här uppe i NORR, tillskillnad för värmen som jullan åker till imorgon(teneriffa) är inte bara liiiiite avis :)


simply the best, fuck the rest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0