kul grejj

FAVORIT
Färg: just nu, vit
Mat: kinamat
Glass: Mars
Godis: Lakrits och choklad
Affär: Monki
Tuggummi: Frukt
Helgdag: Lördag
Årstid: Sommar!!!!!
Radiostation: NRJ

VÄNNER OCH LIVET
Vem av dina vänner är mest lik dig: mja, vet inte riktigt :)
Vem är mest högljudd: hehe erkan tror jag?
Vem får dig att skratta mest: Alllla mina vänner:)
Vem har du känt längst: Sanna, 17 år!
Vem är blygast: Beror väl på mot vem? ingen är blyg mot mig
När grät du mest: Ja, bra fråga
Bästa känslan: Lycka
Värsta känslan: Ångest
Vart vill du bo i framtiden: Utomlands

DU
Svär: Endel
Sjunger bra: Tyvärr inte
Vill gå på högskola/universitet: Ja
Vill gifta dig: Ja
Kommer överens med dina föräldrar: Ja
Gillar åska: mysigt
Spelar något instrument: Nepp
Äger en ipod: Nej
Sover med gosedjur: Nej
För dagbok: Blogg?
Sjunger i duschen: Jepp

THIS OR THAT
Pepsi/cola: cola
McDonald´s/Burger king: McDonald´s
Choklad/vanilj: Choklad
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar
Kött/vegetarian: Kött
Tv/film: beror på
Gitarr/trummor: Gitarr
Adidas/nike: Adidas
Kakor/paj: paj

KAN DU
Gå ner i splitt: Haha nej
Skriva med båda händerna: Nog kan jag, men det är inte läsbart med vänster
Vissla: Yes
Blåsa en bubbla: Ja
Rulla din tunga i en cirkel: Joo
Ha dina ögon i kors: Ja
Nudda näsan med tungan: nepp
Dansa: Alla kan dansa
Äta vad du vill utan att oroa dig: Jo

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade: Min vovvsing
Du pratade i telefon med: Josefine
Du msn:ade med: flera nu
Du kramade: Johan
Du skällde på: Hunden
Du sportade med: Sofia

SENAST DU
Skrattade: Idag
Grät: 19 Januari
Tuggade tuggummi: Igår
Drog ett skämt: säkert idag
Sjöng en sång: Idag

VAR ÄR DU?
Vad ser man utanför ditt fönster: Snö och lägenheter
Lyssnar du på musik nu: Nej
Vad har du på dig: tights och linne
Vad är det på din musmatta: har ingen

TROR DU PÅ
Liv på andra planeter: njae
Mirakel: Mja
Kärlek vid första ögonkastet: Jo
Spöken: Ja
Tomten: Nej

ÖVRIGT
Hur många kuddar sover du med: en eller två under huvet men fler omkring mig
Dricker du mjölk: Ja
Person du hatar mest: Hatar ingen
Vad borde man uppfinna: finns väl en hel del
Är du ett hälsofreak: Nej
Vilket är det värsta vädret: Mulet


föresten, ett grattis till chris som fyller 18 bast idag :) fan jag vill också fylla år.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0