läggan

fortfarande hemma och sjuk...
Har inte gått utanför dörren på 2 dagar, vilket känns skönt men när jag tittar ut och ser det fiiina vädret så känns det mer trist än skönt..... men idag ska jag faktiskt gå ut en liten sväng och få känna på lite solsken! Ska nämligen och handla och sedan ska jag åka ner till min nya bostad eftersom mamma har farit nu. så ska fixa lite där nere, men ska inte anstränga mig allt för mycket nu så att jag blir sjukare igen! men iallafall börja hänga in lite kläder och sånt där standard: ) Senare ikväll så kommer sofia, hon ska hjälpa mig lite att fixa iordning och så ska hon käka middag, ha myskväll och sova där med mig =) imorgon får jag se om jag ska på skolan, känns som att det kanske är lika bra att vara hemma och blir frisk men vi får se!
Nu ska jag iallafall gå och göra mig en stoooor gröttallrik, sen ska jag börja packa ihop kläder osv :)


På återséende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0