one week to go

endast en vecka kvar till loooov, fy så skönt säger jag bara :)
imorse försov jag mig, haha vaknade av att sofia stod i mitt rum och sa "skämtar du? ligger du och sover?!" haha mitt svar var väl ungefär med nyvaken, sjuk röst "m, jaa!" haha, hon stack iaf iväg på idrotten och jag höll på att försova mig IGEN, denna gång till provet!!! men som tur var så vaknade jag(av mig själv?!) 10 över 9 så jag hann med frulle och allt: ) måste börja lägga telefon i fönstret eller något så jag måste gå en bit när jag slår av den, annars verkar jag ju vara bra på att göra det i sömnen, baad!
provet gick iaf great, och sen vare burgare som stod på menyn! gottttigottti säger jag bara. Sedan hade vi engelska och vi såg klart filmen "walk the line" väldigt bra film! internationelleko alltid sista lektionen på fredagar, och den tyngsta.... men fick sluta 3 så det var ju rätt skönt :) jag och malin kilade iväg till stan ett tag, blev tacos från dagge med hem: )

nu sitter jag här och dricker en jordgubbsmilkeshake och ska gå och se lite tv, ikväll blir det antingen fotboll i luleå eller så blir det bara chilllll med josefine osv!

ENDAST 3 MÅNADER KVAR TILL TURKIET NU, VI RÄKNAR NER!!!!

neeej nu ska jag avrunda, seyaaaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0