sjukis

jaha, imorse vaknade jag upp med halsont... hatar verkligen att ha ont i halsen, speciellt när det bara svider när man sväljer... huvva! aja, bestämmde mig för att vara hemma så att jag inte blir mer sjuk!
vaknade för 1 timma sen ungefär, och nu sitter jag och dricker varm choklad. gott:) ska precis lägga mig och slå på en film, är sugen på en barnfilm så antar att det blir en sådan: )
hade ju bokat spinning och bodypump ikväll, men nu så blir det ju ingen träning alls. typiskt! aja, hah har ju inte dött tidigare av att inte träna så nog vet jag att jag står ut ;) skönt att bara ligga och deeega hela dagen!

förövrigt så har jag precis bokat biobiljetter till fredag den 13 på fredag, brrr läskigt : p


nej nu ska jag gå och plocka fram en bra barnfilm, höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0