sjukisss

jaha blev att stanna hemma från skolan istället, så jag gick och slog på Babe och la mig i sängen, somnade 1 timma eller 2 :)
nu sitter jag här och känner mig så jävla sjuk, haha har fan inte kännt mig såhär sjuk på... ja jag kommer fan inte ihåg men valborgs eller något :p fy vad jag hatar det! men jag ska se till att bli frisk till helgen&lovet ialllfalll!! borde vara hemma imorgon också, så kanske kan flytta fram provet till fredag eller något? aja vi fårse:)
nu ska jag iallafall strax käka kyckling, bacon, ris och någon sås?! hoppas på att det är gotti.
Senare kilar jag nog upp till sofia en stund och umgås med henne, bara jag inte smittar henne ;o

nej nu ska jag gå och lägga mig i sängen igeeen, och fixa en kopp te!

proooov i c-sam, koncentrerade girls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0