söndagar

idag vaknade jag kring 13, var väldigt skönt att få sova ut! jag låg kvar i sängen och tog tag i min godispåse som behövde tömmas, slog på tvn tog det väldigt luuugnt :) jag somnade om efter ett tag och vaknade efter 3 någongång, då tog jag fram svenska papprerna och började läsa igenom frågorna! så nu kan jag de flesta :) bara att läsa i boken kvar..... usch och fy, lär mig inte ett skit av att sitta och läsa 12048 sidor... men får väl försöka antar jag?!
nu har jag iaf precis ätit middag och ska lägga mig i sängen och läsa svenskan och se lite tv

söndagar är alltid så sega och tråkiga och man känner sig bara sliten och trött, fast iofs är det skönt på sitt sätt :) men inte när man måste plugga...

på återseende

Kommentarer
Postat av: joss

tur man e pigg såhära måndags eftermiddag, eftersom en vibbande telefon av sms var på g halva natten;b

2009-02-09 @ 13:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0