test

Ditt namn? linnea wikström-lindström
Födelseår? 1991
Spelar du något instrument? nej
Dina första tankar när du vaknar? ska jag ta sovmorgon?
Är du hungrig? nope
Vart befinner du dig just nu? i mitt rum
Vart bor du? boden
Är du bra på? att ha kul
Är du kåt? haha?
Din mobiltelefon? är knäpp
Låt just nu? Eva Cassidy - time after time
Antal timmar sömn inatt? mångamånga
Vem vet mest om dig? mina kompisar
Vem vet du mest om? vetinte?: o
Vad vill du ha just nu? pengar!!
Höger eller Vänsterhänt? höger
Språk? svenska
Vilka sjukdomar har du? ont i halsen och i huvet
Ditt mål i livet? tjäna massor av pengar och leva livet
Sängdags?  då jag är trött
Rädd för? ormar
Har du körkort? nej
Brukar du svara på kontaktannonser? nej
Äger du några vapen? nej
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? dom hade redan bestämmt sig
Pepsi eller Coca cola? cola
McDonalds el. Burger King? McDonalds
Mjölk i kaffet? inget kaffe alls
Röker du? nej
Sjunger du? haha ja men låter inte bra
Den starkaste du vet?  haha magnus samuelsson kanske?
Vill du gå högskola? ja
Vill du gifta dig? ja

Är du en hälsogeek? nej
Kommer du överens med dina föräldrar? ja
hårfärg och frisyr? brunt uppsatt i knut
Skorna du hade på dig idag? inte varit utanför dörren idag :)
Kläder du hade på dig idag? t-shirt hela dagen, och morgonrock
Favoritfärg på kläder? olika
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? ett par håliga jeans skulle sitta fint
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? olika
Skolväska just nu? olika
Har du rosa kamouflage-kläder? nej
Tatueringar du har? ingen
Piercingar du har? öron, navel
Har du glasögon? nej
Hur ser din plånbok ut? plåtis, en brun stor björnborg och en svart liten skin


Din perfekta Pizza? vesuvio
Randigt, rutigt eller blommigt? blommigt
Favoritårstid? SOMMAR!
Favoritmat och dryck? massssor
Favoritdjur? liten söt hund
Favoritparfym? paris hilton och britneyspears
Favoritämne i skolan? företagsekonomi
Favoritsysselsättning? umgås med tjejjerna
Favoritbyxor? mjukis
Favoritartist/grupp? massa
Gillar du när det åskar? jo, eller det är mys
Vad är syftet för "nej"? ja beror väl på
När ska du festa nästa gång? lördag
Vad köpte du senast? choklad 
Hur mycket pengar har du? ja bra fråga
Hur svarar du i telefonen hemma? hej det är linnea
Hur svarar du i mobilen? hallå
Vem ringde dig senast? Johan
Blivit slagen den senaste månaden? haha nej
Nämn något som gjorde dig glad förra månaden? mina vänner gör mig alltid glad
Vad gjorde du kl 08 imorse? SOV
Vad gjorde du för 15 min sedan? lika lite som jag gör nu
Det sista du sa högt? "ja, godnatt"
Det senaste någon sa till dig? "jag går och lägger mig nu"
Vad har du druckit idag? oboy, mjölk, saft, te
Vad var det senaste du åt? chips och dipp
Vad är det för färg på din ytterdörr? brun
Vad är det för väder hos dig nu? vinter och kallt
Godaste glassmaken? vanilj, lakrits, daim
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja
Sover du tungt? jo oftast
Drömmer du mardrömmar? ibland, inte ofta :)
Trivs du med ditt jobb? har inget så nej
Favoritklädsel? mjukis är skönt
Vad ser du om du tittar till höger? en soffa, en säng, två garderober och två hyllor
Vad gör dig glad just nu? att det närmar sig helg
Vad ska du göra härnäst? se tv
Humör just nu? trött
Favoritgodis? lakrits
Sommarplaner? finns en hel del! HA KUL, festa, umgås, njuta, sola, bada osvosvosv
Morgon eller nattmänniska? nattmänniska
Vad är viktigast för dig? alla nära och kära
Är du kittlig? ja
Snarkar du? nej, om jag inte är förkyld
Stjärntecken? jungfru
Äckligaste insekten? spindel
Stökigt el välstädat? just nu välstädat ;) i 2 veckor, woho!
Längtar du mest efter just nu? TURKIET!!!!
Vad hatar du mest just nu? ingenting
Om du fick väcka någon från de döda, vem skulle det vara? vill inte bara välja en
Vad väntar dig om 10 år? ett bra liv
Vad luktar du nu? brittneyspears
Saknar du någon nu? nej
Använder du icq eller msn? msn
När fick du senast en present? hm, vetinte
Har du några högklackade skor? ja
Har du blivit hotad via telefon? nej trorjag inte?
Goth eller pop? pop
Vill du ha barn? ja, men inte nu förståss
Hur ofta loggar du in på helgon? aldrig
Längtar du till din nästa födelsedag? ja
Har du rakat dina ben någon gång? haha ja
Skulle du kunna ha silikonbröst? ja varför inte

Jag hatar? lögner
Är du snäll? jadå
Är du blyg? nej, eller kanske lite om jag inte känner människan
Tycker du att du har fin dialekt? haha nej
Ögonfärg? gröna
Syskon och deras ålder? inga
Favoritdag i veckan? lördag
Hårfrisör? olika
Klädaffär? alla möjliga 
Skola? björknäs
Klass? SPEK07, vad annars ;)
Trivs du i din klass och skola? ja huuur bra som helst!
Värsta ämne? TYSKA
Tycker du om fester? ja
Är du en gottegris? chipsgris
Är du modig? njae kan jag inte påstå. hah
När drack du sprit senast? 31 januari
Har du använt någon hårprodukt idag? nej
Hur många speglar finns i det rum du är i nu? 2
Har du bråkat med någon idag? nej
Röker du? nej
Tar du droger? Nej verkligen inte
Har du åkt fast för snatteri någon gång? nej
Umgås du med dina klasskamrater efter skoltid? ja
Vad har du för planer till helgen? fest, bio
Gillar du dokumentärer? beror på
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? 18
Cigaretter då? 18
Borde man få röka på pubar? ja varför inte

Är du sugen på något nu? nej, proppmätt
Brukar du plocka upp hundskiten när du rastar hundar? hah ne
Är 50 cent bra? jo helt okej
Har du kvar dina barndomsskivor? ja
Brukar du bada i sjöar om somrarna? ja
Det bästa? mina tjejjer
Det värsta? lögner
Min dröm i livet? tjäna fett med pengar och bara glida. hah
Rekommendera en låt? Akon - be with you
En film? 21
Brukar du läsa horoskop? det händer
Sprit, cider, vin eller öl? helst cider 
Kan du baka bullar? ja
Bläck eller blyerts? bläck
Müsli eller corn flakes? musli
Vad åt du till frukost? mackor och gröt


Kommentarer
Postat av: t-gunnar

Väldigt intressant inlägg!(Naat) din blogg är väldigt dålig! skippa alla quiz i fortsättningen. Jag försöker bara hjälpa och jag önskar dig all lycka i fortsättningen av din "bloggkarriär", stumpan!



PEACE OUT

/MVH, er trogne TraktorGunnar!

2009-02-12 @ 10:16:51
URL: http://traktorgunnar.blogg.se/
Postat av: linne

haha jag försöker inte skaffa mig, och vill definitivt inte ha någon sorts bloggkarriär =D haha men tack ändå ;) hahahah

2009-02-12 @ 15:31:12
URL: http://linnewl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0