ananas in my heart

Imorse vaknade jag förvånadsvärt piggt upp 07.30,  har börja bli mycket piggare på mornarna nu?! men det är ju bra ändå: ) sprang iväg till skolan 08.40 och tajmade då precis in malin så fick sällskap:) första lektionen på schemat var matte, var inte så sugen på att räkna så blev inte speciellt mycket gjort, men tar igen det imorgon;) hehehe.
Annars flöt dagen på bra och efter skolan kilade jag hem till mig där sanna var, tänkte bränna lite skivor tills i helgen men konstaterade att vi redan har så många sen tidigare och sen kan vi lyssna från hennes dator också så: )
Jag och sofia drog iväg på ett TUGNT spinningpass som började 17.15! Påvägen hem stannade vi och köpte ananas, så blir lite sånt gotta ikväll till pluggandet!

Nu har jag precis duschat och ska äta middag, sen kilar jag upp till sofia och pluggar och myser med henne: )


föresten så har jag en lite creepy grej att berätta!!! drar allt fort:
När jag var utomlands kom en mamma och ett barn från tyskland fram till mig och sa att jag var såå lik lillungens storasyster! bara det var ju läskigt eftersom det sägs att alla har en dubbelgångare.. Inte nog med det iallfall, Nyss på facebook så skriver någon engelsk kille till mig på "mail" och frågar om det var jag som han träffat i Heidelberg i TYSKLAND..... usch jag är faktiskt riktigt rädd nu! får för mig att när jag går ut i köket så kommer det stå en som ser likadan ut som mig där?? haha. tur att jag kan lite tyska så att vi kan konversera då ;) haha nej men tyckte det var grymt obehagligt....

oj blev långt, aja hörssss:)

Kommentarer
Postat av: sophie

ja sånt är små kuslig fan :p

2009-01-30 @ 07:26:51
URL: http://soffoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0