I am back

eller? haha ne men nu när klockan är just över 3 på natten och jag inte har något annat att göra så är det ju en bra idee att blogga ; ) sofias dator laddade precis ur och hon orkade inte hämta laddaren så nu sitter jag ju helt lonley här framför datorn...
Nyår och framtills nu har tillbringats med tjejjerna :) daniel är ju i kanada, så har inte äns kunnat prata varje dag för att det är så dyrt och hans skit telefon har ingen täckning så det känns skit..

Det nya året har iallfall bestått av film, fest, massssor av gotta, filmer och somsagt tjejjjerna. sen har ju skolan dragit igång igen, vilket känns mindre bra. dom lär väl snart pressa in en bunt prov på en och samma vecka, typiskt..

Måste även nämna att jag faktiskt har några nyårslöften:
1. Träna mer (ni som känner mig vet att det självklart är jag som kommer att definiera ordet MER)
2. Inte äta godis och chips på vardagar (notera att det endast är chips och godis och att ALLA lov räknas som helg)

förövrigt så har jag en hälsning till evalena som klagade på min update tidigare idag. NU ÄR DET DIN TUR "31 Oktober" :) hehhh.

Avrundar med lite bilder

YOU AND ME :) <3



Första festen för iår : )



Cypern



Spanien


sovdags nu, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0