lördag

malin ringde och väckte mig 12.30 och frågade vad jag höll på med. haha låg förståss och sov men det var skönt att bli väckt innan hela dagen var borta! hon var sugen på luleå, vilket jag också var. men vi bestämmde att vi far dit på tisdag istället:)
Mötte liza&malin i stan kring 2, åt på dagge och sen for vi och såg hockey men danne och sanna. gick hem efter andra perioden och nu ska jag strax fara och käka på max, sen blir det filmmys hos jullan med j j l l = )

Imorgon kommer gubben äntligen hem, han skulle tydligen filma matchen imorgon så kan inte sitta med honom, men om jag får med mig någon så kanske jag far och kikar iallfall:) kul att se när det är top 8!
När matchen slutar kring 6 så far vi raka vägen till norra, så blir det myyyskväll: )''


miss my boy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0