luleå

vilken skön dag alltså!! tandläkarn 09.20, inga hål = D sen stepin för ett träningspass! hem och äta good kycklingsallad och sedan får jag reda på att den enda lektionen jag har på tisdagar (tyska) är inställlld: )))) fy vad skönt. kom på att en tripp till luleå skulle sitta fint så duschade, gjorde mig iordning lite osv. tjejjerna kom hit och hängde en stund tills jag och sofia begav oss mot luleå:)
kom precis hem därifrån, fick med mig ett par cheapmonday jeans, en mascara, present till sanna och en skjorta, väldigt najsss!
kring 6-7 ska jag och sofia fara och träna och sedan måååste vi plugga tyska, prov på torsdag....

nej nu är jag hungrig så ska gå och fråga papsen vad det blir för käk!

förövrigt så längtar jag till sannas 18års fest på lördag, kommer bli fetttt kul :  )))))


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jo men det är klart! jag var ju bara lite oseriös då ;) haha!

2009-01-27 @ 17:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0