nattuggla

Nu sitter jag här hos sanna ser lite tv och har precis fått i mig en french hot dog från statoil, den satt fint: )
hon och danne är nere i källarn och gör något, spelar ett spel trorjag?;p
imorgon har jag sovmorgon till 14.00, MEN självfallet så ska jag inte få sova utan ska till tandläkarn och kolla om jag har några hål kl 09.20.... suckkkk! men får se det från den ljusa sidan(om det nu finns någon) att jag kan kila iväg till stepin direkt efter och få mig ett morgonpass ; ) vilket jag säkert inte skulle orka ta mig upp på annars eftersom jag absolut inte är någon morgonmänniska!

ajaaa, har inget vettigt att skriva. ska väl börja natta snart antar jag?! : )


höreees



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0