sjuktjej

imorse vaknade jag kring 8, jag hade alltså försovit mig.. suck.....
klev upp kring halv 9 och tänkte att jag far på lektionen som börjar 10.05, men så blev det ju inte heller. duschade och klädde på mig, sen skulle jag äta frukost och känner hur grymt illa jag mår. fick i mig yoghurt men magen var fortfarande hungrig så gick och la mig för att vila lite, och där blev jag kvar i sängen..
sanna erika och julia har varit här på deras hål, men dom for precis :) nu mår jag bättre så ska gå och ääääta somfan nu och sen ska jag med lovan och träna (om jag inte börjar må illa igen vill säga)

nej nu måste jag äta någotttt


snyggingen till vänster fyller fan 18 år imorgon, och jag är grymt avunsjuk... fyfan varför fyller jag år i september????
men ett fettttt grattis i förskott till dig gullet!!! =D

Kommentarer
Postat av: sh

Tack babe ;)

2009-01-23 @ 12:51:56
URL: http://sannamathilda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0