söndag

igår var tanken att impuls festa, men när vi gjort oss iordning och var påväg till festen så stannar vi på statoil för att köpa en dricka. och vad händer på statoil? jo vi köper en cola och chips&dipp och far raka vägen hem till mig igen och slår på en film och bestämmer oss för att dega hela kvällen. haha! men var väl lika bra eftersom man är väl mer tagg tills nästa helg då ; )
Imorse gick jag julia josefine och sanna och mötte upp ellen och gick och käkade på dagge. satt väldigt fint!
For förbi daniel och lämnade hans grejjer och hämtade mina, sen for jag hem hem och började stääääda! väldigt bra av mig :) sofia kom ner och hjälpte mig och nu har jag plockat bort de mesta. nu är det bara damsuga,skura och damtorka kvar.. tänkte bara ta mig en liten paus och sticka in ett inlägg här : ) tanken var att jag skulle träna idag också men det hinns faktiskt inte med! men imorgon, då blir det av= )

imorgon börjar vi 10.05, lovely!!


Kommentarer
Postat av: sh

Men ni skulle kommit ut och festaaa!;)

2009-01-25 @ 18:47:45
URL: http://sannamathilda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0