stepin

tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg nu när jag har min lilla pluggpaus. Pluggat aktiekunskap i 2 timmar nu och känns som att jag inte kommer någon vart, fan. varför går man i skola egentligen? känner mig grymt less just nu.. 3 prov i veckan och 3 prov nästa vecka, varför? måste få flytta något prov för orkar ärligt talat inte anstränga mig speciellt mycket just nu, är inte på sådant humör. 
nej, nu ska jag sluta klaga och gnälla och vara glad åt att jag har mina 4 låtar som jag verkligen älskar, hehe bra att kunna lyssna på dom medans jag pluggar iallfall ;) dock är mina vänner väldigt less på dem eftersom jag nötte dom hela dagen/kvällen igår.. men jag är ju inte less, det är det ju viktigaste ; )

nu ska jag iallfall börja byta om och bege mig mot stepin för ett rejält spinningpass!! sitter här och hoppas att någon av mina 4 låtar dyker upp under passets gång! hehheee fetrisk...



Kanye West - Heartless
Nomy - Cocain
Nomy - You better die young
Red hot chili peppers - Snow

föresten så måste jag utmärka en eloge till denna blogg: www.vispekulerar.blogg.se hahaha allllltid så jävla rolig!

Kommentarer
Postat av: P

Haha, kul att du uppskattar den! :)

2009-01-20 @ 20:14:04
URL: http://vispekulerar.blogg.se/
Postat av: på andra sidan gatan

hahahhahahaha för det första, dina spekulationer är alltid roliga, varje dag. sen gillar jag fråga 73 :D PUSS

2009-01-22 @ 22:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0