tjosan

Imorse var jag halvt död, men kom mig upp iallafall :) dagen har flytit på bra, vädligt tråkiga och roliga händelser på skolan ; )
efter skolan gick jag och malin på banken så nu är resan betald=D och vi har inget avbokningsskydd, SÅ DET BLIR AV! fyfan va kul alltså! fan vaaaad vi ska röjjja!!! hah. 10 tjejjer i turkiet, kan det bli annat än bra eller? ;) tror ej det..
följde med malin hem och chillade dära, sen stepin med ett stenhårt pass, feettttt mycket träningsverk kan jag berätta att jag har, och imorgon är det väl ännu värre! mötte upp erika efter stepin och vi gick hem till henne, nu är vi här och har tänkt att plugga lite men blir inte speciellt mycket gjort.. men ska väl försöka ta oss i kragen, dock är jag jävligt trött men börjar inte förens 2 imorgn så det känns gryyyymt skönt :) kanske tar mig en sväng till stepin på morgon? är jag så duktig? den som lever fårse!

föresten så har jag skjutit upp ett av mina prov så har ENDAST 2 prov i veckan! "skönt"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0