tidsfördriv

Så, nu är jag hemma från ett spinningpass med lovan :) mår fortfarande lite illa, så blev inge core för oss!
Just druckit en gaino och nu väntar jag på att pappa ska komma hem så jag får mig lite korvståganoff : ) erika kommer hit efter sin träning och då ska vi plugga företagsekonomi, prov imorgon....

hittade iaf en sådan här kul grej:

1. Fullständigt namn? --- Linnea Wikström-Lindström

2. Ålder? - 17 (18 i sep;)

3. Vart bor du? - Boden

4. Bor tillsammans med? - Pappa

5. Färg på ditt hus? - Gult och vitt

6. Hus eller lägenhet? - Lägenhet

7. När är du född? - 19 September 1991

8. Klass? - SPEK07

9. Vilket år tar du studenten? - 2010  

10. Något jobb? - Tc någon gång ibland

11. När gick du upp i morse? - Första gången halv 9

12. När ska du sova? - Inatt

13. Duschat idag? - Ja

14. Kramat någon idag? - Nej

15. Pussat någon idag? - Nej

16. Vad har du ätit idag? - Potatisburgare, yoghurt

17. Dagens klädsel? - Mjukis

18. Dagens smink? - Inget

19. Dagens sötnos? - Erika sanna julia som kom hit på sitt hål och däckade hela högen i min säng

20. Dagens roligaste? - Mina spekulationer. hah

socialt:

21. Har du många vänner? - Ja

22. Hur många har du kysst? - Vetinte

23. Vem kramade du senast? - Erika

25. Hur många har varit otrogen mot dig? - Ja det kan jag ju inte vara säker på så

27. Har du pojk-/flickvän? - Nej

28. Vem pratade du med i telefon senast? - Josefine

29. Vem fick du senast sms ifrån? - Sofia

favorit:

(just nu)

31. Film? - Sex and the city filmen

32. Låt? - Oasis - Don´t look back in anger,  James Morrison ft Nelly - Broken Strings, Nomy - Cocain, Nomy - You better die young, Kanye West - Heartless, Red hot chili peppers - Snow 

33. Mat? - Kina skulle sitta fint

34. Dryck? - Cola

35. Färg? - Grön

37. Stad? - Göteborg

38. Land? - vet inte

39. Ämne i skolan? - Rättskunskap

40. Människa? - Mina goa vänner

senaste:

41. Personen du tänkte på? - Sofia

42. Personen du kysste? - Daniel

43. Gången du spydde? - Kommer inte ihåg

44. Gången du grät? - Måndags

45. Pizzan du åt? - Hawaii i fredags

46. Gången du var i Göteborg? - Klassresan för många år sedan

47. Gången du var i Stockholm? - I September

48. Gången du var full? - 3 Januari

49. Gången du var hög? - never

antingen eller:

51. Svart eller vitt? - Vitt

52. Hund eller katt? - Vetinte, beror på storlek

53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Ut och festa

54. Tvspel eller datorspel? - Tvspel

55. Singel eller upptagen? - Just nu får jag nog säga, singel!

56. Hångla eller ha sex? - Beror väl på

57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? Inget

58. Ragga eller bli uppraggad? - haha båda delarna är kul

59. Big Brother eller Paradise hotel? - Big brother

60. Blont eller svart hår? - Beror på årstid osv

61. Har du blåa ögon eller bruna? - Gröna

62. Choklad eller lakrits? - Lakrits

63. Göteborg eller Stockholm? - Göteborg måste jag nog säga, men stockholm är också bra

64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt

65. Coca cola eller fanta? - Coca-Cola

66. Pizza eller kebab? - Pizza, eller kebabrulle

67. Randigt eller prickigt? - Randigt

68. Älska eller älskas? - Båda

69. Leva eller dö? - Leva

antal:

70. Personer du älskar? - Många

71. Personer du hatar? - Ordet hata är starkt, så ingen!

72. Gånger du varit full? - Räknar inte

73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? - privat

74. Glassar du ätit på en dag? - Vet ej, men många

75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - 4

76. Gånger du haft minnesluckor? - Några fååå

77. Gånger du varit hög? Noll

78. Personer du saknar just nu? - Saknar ingen

79. Gånger ditt hjärta brustit? - Twice

vem:

80. Vill du kyssa nu? - Någon snygging? hah

81. Ska du träffa imorgon? - Träffar nog en hel del imorgon på skolan

82. Sjöng du senast för? - Mig själv

83. Hade du senast en msn-konversation med? - Erica

84. Spelade du tvspel med senast? - Daniel

85. Vill du ta med på resa nu? - Alla mina tjejjer!!! (TURKIET,hihihi)

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? haha

87. Förtjänar att dö? - Ingen

88. Är söt? - Finns många söta

89. Vill du sova jämsides med i natt? - Erika ;) är iaf den jag ska göra det med :) heh

vad:

90. Gör dig glad? - Mina tjejjer

91. Gör dig ledsen? - När någon ljuuuger

92. Vill du helst göra nu? - FESTA

93. Önskar du att du slapp göra? - Plugga

94. Vill du ha nu? - Pengar skulle inte vara helt fel

95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Pengar

96. Längtar du till? - nästa lördag!!! och TURKEY!

97. Tycker du om dina betyg? - Dom funkar väl

98. Ångrar du i ditt liv? - Man ska egentligen aldrig ångra något, men just nu finns det ganska mycket som jag ångrar

99. Är det bästa som hänt dig? - finns en hel del bra som hänt :)

100. Hur mycket är klockan?- 19.03


Kommentarer
Postat av: sofia

74. Glassar du ätit på en dag? - Vet ej, men många



hahahaha... den var bra :)

puss!

2009-01-22 @ 22:46:59
Postat av: helena

jaa, vet! våra bästa år är svinbäst;)

2009-01-23 @ 16:01:22
URL: http://metrobloggen.se/helenap

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0