baka liten kaka

hm okej blev ingen träning idag. haha olikt?! men jag kände mig lite på latsidan och sen så fick jag en sån jäkla magknip.... "allvaret" med träningen inför sommaren får börja en annan dag, men måndag nästa vecka kan jag ha som mål att börja =)
men erika kom iallfall hit och nu sitter vi och ser på hockey och har precis bakat äppelpaj och fått i oss : ) blev  väldigt gott! nu är chipsen framtagna och vi sitter och håller tummarna för luleå!!

imorgon börjar jag ju 14.00 som vanligt, skööönt att få sova ut. sen väntar dessvärre ett prov på onsdag, men
"det löser sig!" ...vilket börjar bli en allt för vanlig fras från min sida nu?!

seya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0