dwh

idag vaknade jag just före 1, klev upp och åt frulle osv. sedan var det tyskaprov som väntade kl 14.. efter skolan gick jag sofia&lovisa på stan en stund och sedan kilade jag till stepin:) tränade och gick sedan hem igen, sen har jag städat! eller nej, städat är bara förnamnet. STORstädat, vilket innebär damsugit,damtorkat,skurat,skrubbat,diskat osv... tog ungefär 3 timmar att få allt gjort, men nu är det somsagt gjort så det känns skönt :) var bara lite stökigt innan så är förvånad att det tog sån tid men är man noga så är man. höhö! kan iallfall inte bli mer städat än såhär så är faktiskt rätt nöjd! haha ganska stor skillnad från att jag bodde hemma och för det mesta hade ett bombnedslag i rummet!
hade egentligen behövt plugga dom timmarna som gick till åt städningen idag men det får jag fixa imorgon eller något.

nu sitter jag iaf nyduschad och ser på desperate housewifes och gör lite fransmanikyr på mina naglar: )

imorgon har jag endast två lektioner så slutar 11.20, sååå skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0