ge mig maxmat

blev lite ändrade planer i fredags. för det första så tog jag en sovmorgon istället för att simma 24 vänder. sen så blev det en spontan fest på kvällen, började i boden och fortsatte i luleå. mesta dels av kvällen var faktiskt riktigtriktigt kul :)
igår var det 18års firande av linnea hos henne, rolig kväll det också! jag malin josefine och sanna åkte hem till mig kring halv 12 och såg på beck och käkade massor av gotta!
Idag har vi bara legat och degat hela dagen, nu har dom avtagit och jag ska snart gå och käka något. men vad är jag sugen på?! maxmat hade självklart varit det bästa men fårse hur jag gör! ikväll blir det nog filmhäng med tjejjerna iaf!
imorgon är det friluftsdag i kåbdalis som gäller, blir säkert najs : ) gött med grillad korv!

nej nu kurrar det i magen så nu måste jag öka tankegångarna gällande maten


hööööörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0