ledig

var alltså hemma från skolan idag också pga av att jag hostar så att jag inte kan sova på nätterna...
kring 16 kom iaf mormor och hämtade mig hemma och jag följde med hit, skönt att bli lite ompysslad när man är sjuk tänkte jag :) heh. så ikväll har jag mest ätit och sett hockey och nu ska jag nog gå och slå på en bra film: )
imorgon hade jag förberett mig för skola när plötsligt lovisa säger att vi bara har idrott imorgon?! :o hallelujah!!! kan ju ändå inte vara med på idrotten så blir att stanna hemma, mmh sova (L) höhö
imorgonkväll blir det mest troligt hockey med sanna, kul att se j20 slutspel! hoppas dock att det går bättre för dem än vad det gick för alaget!
lördag blir det nog att kolla handboll på dagen, sen är helgen helt oplanerad faktiskt :) var prat om fest men det verkar inte bli, men det kanske var lika bra: ) dock är väl plugg på söndag ett måste antar jag....

nej nu ska jag försöka hitta någon bra film att se


hörzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0