palt

imorse vaknade jag av ett ljuvt "KLOCKAN ÄR HALV 9" jag och josefine hade försovit oss, finns nog inget sämre sätt att börja dagen på.. men som tur var så började jag inte förens 08.45 och josefine 09.00 så mormor skyndade sig hit och skjutsade oss: ) hann med nöd och näppe!
Dagen har flytit på bra men provet tänker jag inte ens kommentera, hahah.
Efter skolan kom mormor och hämtade mig och vi for och handlade, sedan hem till lägenheten som var helt nystädad av mormor, guuud så skönt! har gruvat mig ända sen i lördags över städningen, har inte riktigt orkat ta mig i kragen. så var ju underbart att få det städat :) men NU gäller det faktiskt att hålla efter i fortsättningen! inga diskberg eller dammråttor här inte! höhö
Nu har jag iaf precis ätit palt och sitter och sväller lite i soffan framför tvn:) ikväll ska jag nog göra klart mitt psykologiarbete och så blir det våffelhäng hos malle! övernattar nog där också: ) sovis imorgon på köpet!!! I´m lööövin' it.


TURKIET 18!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0