17onde!!

Idag har jag varit och provat balklänningar! Hittade en jäkel som just nu var uthyrd så ska tillbaka nästa måndag och prova den, blir nog mycket bra hoppas jag:)

Efter skolan hängde liza och julia med hit, vi lagade lite mat och nu har dom precis kilat iväg för att kolla handboll! Jag tänkte istället kila över till pappa och låna hans gitarr och klinka lite så jag blir bättre någon gång=)

Imorgon har vi endast en lektion, sköööönt! Så blir att gå på stepin och köra lite sjukträning med eva efter skolan:)


endast 3 månader kvar till cypern idag;) underbart!!


föresten ett stort grattis till josefine drugge som fyller 19 idag!!! hurrahurrahurra

byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0