8 feb!

fredagen bestod av middagsbjudning(tacos) hos Gunilla med Sanna, grymt gott! sedan blev det häng hos Sanna med tjejjer, och kvällen avslutades i björns hos Linnea där jag sov över:)

På lördagmorgon var det dags för hockey, luleå vann mot saik med 5-2! kl 19 kom alla tjejer hem till mig där vi började förkröka och sedan dansade vi på lotus heeela natten, MYCKET lyckad kväll faktiskt:)

Idag klev vi upp kring 10 och mådde faktiskt riktigt bra! Sedan var det planerat att åka till pagla och grilla, åka pulka och njuta av vädret men då smög huvudvärken fram så jag gick och la mig och vaknade halv 5, sköööönt!

Men hann iallafall med att dammtorka,diska,skura,laga mat och plocka undan när jag vaknade, så nu är det  lika fint som innan gårdagen!

Nej nu är detläggdags eftersom jag har tyngsta dagen i veckan framför mig imorgon (08.20-15.30) och måndag, det säger väl sig självt!

fix-/foodtime innan resten av gänget dök upp i lördags:)


 så här ser det ut när städtanten inom mig vaknar till liv!

later!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Snyggt Linne, fortsätt med att vara städtant ;) hahaha

2010-02-08 @ 16:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0