tuuudiloou

ah men tjena, nu är det så här att linnea är en väldigt upptagen person som inte alltid har tid att skriva här.. jag å andra sidan tyckte att det var mer än dags för ett nytt inlägg så tänkte passa på medan jag ändå bara sitter här helt själv i hennes pappas lägenhet och taggar till tolvslaget hahah, låter som att det är nyårsafton :) synd man inte är full då hade jag ringt LL och hånat den idioteeeeen.. hehehehhh ne nu ska vi inte vara sånna :) ikväll blir det mys och chillkväll med "brudarna" (vet inte om det bara blir jag och linne eller om det blir fler?) och sen har jag planerat att sussa hos linne om nu inte hon har andra planerrrrr... imorgon ska vi gå ut på stan och äta lunch,men det vet hon inte om ännu heheheh pusss på era snygga stjärtaar


Kommentarer
Postat av: Anonym

myskväll? är du uppe i det blå jossan?! haha, dom hade ju klassfest och dom hamnade väl i kalix. hahaha

2010-03-04 @ 17:42:54
Postat av: linne

va? haha för det första var det inte jossan utan liza som skrev inlägget:p för det andra hade vi klassfest och sedan myskväll och såg film(jag sofia liza) och sedan for jag och liza till kalix med malin hanna osv:)

2010-03-05 @ 17:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0