15 aug

Idag har jag sovit riktigt läääänge, vaknade kring halv 3... not good! men har ju klivit upp vid 9-10 två dagar i rad och vi somnade inte förens 4 igår så jag tyckte att jag förkänade det + att jag var vaken vid halv 1 i typ 30 min och myste så då var det grymt skönt att somna om sen :) Gubben for i morse kring 1 på tv-pucken grejs, hoppas det går bra för min bebbe :) Dessvärre så ska han vara borta enda till på söndag.... har inte sovit utan honom mer än 1 hel natt på hela sommaren?:o så det här kommer ju kännas helt mysko, men nu är det bara att vänja sig eftersom hockeyn börjar på nytt igen och han lär ju bli borta typ nästan varje helg då, menmen ser framemot att kolla på matcherna oså :)
Imorgon blir det iallafall födelsedagsfest hos malin :) blir najzzz!!
Sen nästa helg är det jag och anna som ska firas, så det blir nog FETTT ;) haha.

aja, nu är det "frukost" sen ska pappa hämta mig så blir det kanske att hälsa på farmor&farfar ikväll tydligen :)


Du är det absolut bästa i mitt liv <3

you and me forever :)

Kommentarer
Postat av: evelina

blää, hatar också att hockeyn börjar nu ;> träning varje dag, oså tv-puckenskit ;>>>

2008-08-16 @ 20:39:24
URL: http://evelinaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0