fezt!

Igår morse vaknade jag kl 8 ungefär, hade då sovit endast 4 timmar..... Men tog mig upp och sen for jag challe pappa till luleå och kollade på gubbens internmatch :) Sen for vi tillbaka till boden igen, följde evalena på hockey en snabbis men var tydligen ingen internmatch för hennes tobbe så då stack vi till henne ställlet :) Hon packade hennes saker inför kvällen och sen gick vi till mig! Fixade oss osv, sen kom Linnea och då drog vi till malllle (där fezzzten höll hus) riktigt roligkväll: Pizza, "lekar", guitar hero, massa gott osv! :) Sedan började vi traska neråt och det blev fest för hela slanten ; ) Vid halv 3(?!) åkte jag tillbaka och grillade med malin&jeppe, sen fick jag bulla hos jossansjens sen gick jag hem och sov :)
Vaknade för ungefär 1 timma sen, och nu är hjärtat påväg hit :) Blir fotti med malin&jeppe later!

Nu ska jag fika!


Daniel är bäst i världen <3

Kommentarer
Postat av: sandra

Nej jag vet, jag får bara inte bli sjuk!

2008-08-17 @ 16:44:19
URL: http://sandrajakobsen.blogg.se/
Postat av: lovan

jag vet, nu är det skärpning!

har försökt idag :D

2008-08-18 @ 01:19:54
URL: http://lovisajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0