firande

Jaha, idag har skolan börjat igen :) känns skönt just nu att komma igång med rutinerna oså men det får jag nog ångra att jag sagt om nån vecka.... hehee.
Idag kollade vi ialllfall bara på scheman osv, vill byta till ekonomi men nu går det tydligen inte?! men får hoppas att det löser sig under veckan :) Föresten så måste jag meddela att lördagen blev superbra, allt förutom STORstädningen igår... Men som belöning så fick jag en suuuuper god middag hos gubben :) 
Idag när vi slutat kring 10 så "hängde" vi kvar på skolan ett tag, hah. sen blev det stan och en kycklingsallad på dagge :) sprang till evalena och såg våra bästa år och silllade, mer ärenden på stan väntade och sen blev det frasses.. 
Nu är jag&sofia hemma hos mig (måste påpeka att hon fyller år idag också, gratulations:))))) hon ska strax fara hem och fika med släkt och jag ska fara till hjärtat och fira thomas som också fyller år idag ;o och lovisa&louise har namnsdag;o vilken firar dag alltså, haha :)
Blir inget speciellt ikväll tacos,mys och en bra film med lite gotta :) 



Om världen blir delad vill jag vara på din sida :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0