fredag

är det idag, alltså betyder det är att de är lördag IMORGON ;o vilket glädjer mig!
Igår var jag med my love hela dagen och sen kring 5 så cyklade jag till anna där hon&ida var :) kom på lite feta låtar att ha med på skivan vi ska bränna och sen mötte vi upp baby& sen danne så cyklade vi till max sen travet :) deras häst kom 3a iallfall, yes! vann 60 kr = ) var hel nöjd! Idas mamma kom och hämtade oss och skjutsade oss till anna, där planerade vi lite inför lördag, kommer bli sååååå najzzzzz ;) kom hem kring halv 12 och då såg jag och gubben en film och myste:) han for allderles nyss till ishallen här i boden, han har läger hela helgen :@ så lär ju inte få träffa honom förens på söndag... suck! aja :)
Nu ska jag iallfall klä på mig lite osv, jag känner mig jätte duktig som klivit upp 9 med hjärtat och fikat osv :) kring 11 ska jag på lunch med pappa&farmor! efter lunchen ska jag hem och packa inför helgen, möter upp anna lite senare och vi far och handlar allt :) sen blir det sillet hos mamma ikväll, lite planer och lite undanplock av vaser m.m :o

nu ska jag göra mig iordning!


All my love to you <3



Kommentarer
Postat av: sandra

det blir kul imorgon :)

2008-08-22 @ 15:00:52
URL: http://sandrajakobsen.blogg.se/
Postat av: lovan

ny design!! ;) counting hours for tomorrow!! it's gonna be great!! :D

2008-08-22 @ 23:07:31
URL: http://lovisajonsson.blogg.se/
Postat av: hannnad

Jo hörde att Josse och Sandra skulle dit ;)

2008-08-23 @ 15:57:07
URL: http://hannnad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0